zaterdag 28 september 2013

Shoplog - Birthday !

Hee allemaal,



Vandaag een ''shoplog'' of eigenlijk een '' Giftslog''. Oké ik denk niet dat ik hoef uit te leggen dat ik echt verwend ben op mijn verjaardag! Ik heb ontzettend veel gekregen en zal in dit artikel alles op nail-art gebied even kort bespreken. Maar naast deze leuke nagellak artikelen ben ik natuurlijk nog veel meer verwend, echt zo lief van iedereen!


Een Crackle setje van Max Nails dit is onder ander verkrijgbaar bij de Action.


Nail Art boek met meer dan 50 nail art voorbeelden. Ontzettend leuk! Ik ben er erg blij mee en als jullie het leuk vinden zal ik enkele Nail arts uit het boek maken en hier laten zien. Gil maar of jullie het leuk vinden!


Drie mooie lakken van NYC:
002 Full Metal Jacket
206 East Village
247 Prince Street



Drie mooie lakken van W7. W7 is een Budgetmerk welke onder ander verkrijgbaar is bij de Op = Op.
14 Fluorescent Pink
19 Baby Pink
58 Pink Chrome



Een leuk lakje van Alessandro genaamd: Basic Nude


Een leuke magnetische lak van Saffron London met een magneetje erbij! Dit is nummer 12. 



Drie lakken van Etos Nail polish: 001/002/003





Essence lakken colour & go:
103 Space Queen
104 Sweet as candy
114 Fame Fatal
154 Pink & proud
157 My Fortune Cookie
158 If I were a boy
164 Crazy Fancy Love

Essence Sparkle Sand effect polish:
156 Me & My Nude
163 Hey Nude!



Drie leuke nagellak setjes van Boulevard de Beaute :
French Nails
Crackling Nails
Magnetic Nails



Magic Beads van w7 is een leuke budget Caviar setje! 


Catrice Ultimate :
01 Fuchsiarama
21 Rosy one more time
27 The Pinky and the Brain
37 The effect maker
44 Mermaid my day 

Als er iets is wat jullie graag terug zouden zien hier op de site laat het dan gerust weten! Die producten zal ik dan het eerst gaan uittesten! Wat vinden jullie van mijn nieuwe aanwinsten? 

6 opmerkingen:

  1. Wauw, jeetje mens! Wat ben jij goed verwend! Je zal je de komende tijd niet vervelen he ;-)
    Ben wel erg benieuwd naar een review van de NYC lakjes, die zien er heel mooi uit. Dat nailart-boek lijkt me ook erg gaaf, ben ik ook wel erg benieuwd naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ben je heerlijk verwend, mooie lakjes heb je gekregen

    BeantwoordenVerwijderen