maandag 29 juli 2013

Keep it Teal - China Glaze

Hee allemaal,



Het is momenteel wat rustiger op mijn blog. Binnenkort komen er weer meer artikelen online. Houd daarom de site goed in de gaten! :)






Vandaag een zomerse nail art. Als basis heb ik Keep it Teal van China Glaze gebruikt. Een prachtige kleur... maar ooooh wat een ramp! Na vijf laagjes was hij nog sheer! Vressseeeelijk dus. Maar de kleur was zo ontzettend mooi dat ik besloot uit te proberen of een nail art erop het ergste zou verbloemen.


Met de nail art was het ergste verbloemt :) en kon ik dit prachtige lakje toch nog dragen. Desondanks vond ik het wel een tegenvaller... De kleur is zo mooi en juist daarom baalde ik er van dat hij met vijf laagjes nog steeds door scheen.

Hebben jullie dit lakje ook? Wat vinden jullie ervan? Zijn jullie fan van Jelly lakken?

1 opmerking:

  1. ja ik heb deze ook, vindt de kleur prachtig, probeer hem eens op een witte basis

    BeantwoordenVerwijderen