zaterdag 2 maart 2013

Swatch China Glaze Pink-IE Promise

Hee allemaal,





Jullie hebben ze vast al gezien de mooie Avant Garden Pastels van China Glaze? Ik was toen ik ze in het persbericht zag al verkocht! Vandaag heb ik alvast één van de mooie pastels voor jullie als swatch!



Wauw wat is dit een mooie koraal/roze lak! Hij dekt goed in twee laagjes. Wat mij wel opviel was dat de nagellak substantie dunner was dan normaal. Hierdoor liep het wat in mijn nagelriemen. Hij droogt wel snel en netjes op. De lak heeft een prachtige glans en hier en daar bespeurde ik een kleine shimmer. Wat is deze lak fantastisch!

Wat vinden jullie van de China Glaze Avant Garden collectie? En zijn pastels nou wel of niet hot? Wordt het deze zomer neon of toch pastel, wat denken jullie?

1 opmerking:

  1. Nice kleurtje! Ik heb trouwens Bloglovin' aangemaakt, zoals je zei, en je kunt me nu volgen! Ik heb ook een button op mijn blog, dus daar kun je het ook vinden. Ik volg jou ook ! ;)

    x

    BeantwoordenVerwijderen