maandag 26 augustus 2013

Cats the musical - Nail art

Hee allemaal,



Als groot fan van de musical Cats was ik dol gelukkig toen mijn ouders als verrassing musical kaarten hadden geregeld! Ik was helemaal door het dolle heen en ik heb genoten.... kijk maar mee.




De show was geweldig! De originele cast van Manchester was in Oostende. Geweldige choreografie en echt waar ik vind het helemaal geweldig. De musical zelf heeft natuurlijk een heel mooi verhaal maar dit werd ook nog eens prachtig uitgevoerd!

Om mijn enthousiasme te verwoorden heb ik nadien deze creatie gemaakt. Het was erg leuk om de show mee te maken. Ik ben ontzettend dankbaar !


Wat vinden jullie van Cats de musical? Zijn jullie er ook geweest? Hoe vinden jullie deze nail art? 

4 opmerkingen:

  1. Ah wat superleuk! De musical én de nailart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een leuke verassing van je ouders!
    "Wat denk je dat we gaan doen Sam?" "Hm ik denk naar de musical Cats?"(staat naast het grote doek van Cats) "Nee we gaan hier gewoon een ijsje eten!" ;-) Hahaha, heel leuk.

    En je nailart; super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke verrassing! En een prachtige nail art! Ik ken Cats de musical alleen van een video die ik heb, lijkt me erg gaaf om naar toe te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk gedaan! En wat een leuke verassing.

    BeantwoordenVerwijderen