dinsdag 27 augustus 2013

Swatch - China Glaze Material Girl

Hee allemaal,



Vandaag laat ik jullie een mooie lak uit de Eye Candy collectie van China Glaze zien. Material Girl is een mooie roze glitterlak met verschillende maten glitters!

De glinsteringen in het zonlicht zijn prachtig. Op mijn wijsvinger en ringvinger draag ik als basislak Dandy Lyin Around met daarover één laagje Material Girl. Op mijn wijsvinger en pink heb ik twee laagjes van Material Girl aangebracht. Zowel over een witte basis als een dekkende glitterlak is het erg draagbaar. Mijn ogen kon ik niet van mijn nagels afhouden!


Het was een lastige lak om te fotograferen maar wat is het een pareltje! Ik ben blij dat ik hem toegevoegd heb aan mijn collectie! Deze lak kocht ik een tijdje geleden bij PrettyPolish voor 5,95 euro.

Wat vinden jullie van Material Girl? Hebben jullie ook lakken uit de Eye Candy collectie?

1 opmerking: