donderdag 22 augustus 2013

Nail art met Saskiaxxx 'lekker simpel'

Zoals de meeste, die dit lezen wel weten, hebben Sammy en ik allebij Cystic Fibrosis = taaislijm ziekte. Het gaat sinds een aantal dagen niet zo lekker met mij en is mijn energie ver te zoeken om eventuele nail art creaties te maken. Maar ondanks alles wil ik wel leuke en mooie nagels hebben en doe ik niet erg veel aan mijn nail art creaties maar houd ik het bij mooie simpele lakken. De foto's hier onder zie je een aantal voorbeelden en ik hoop dat ik snel weer kan beginnen met nail art creaties.





Veel liefs en tot snel xxx

6 opmerkingen:

  1. Vervelend dat het wat minder met je gaat, hopelijk gaat het snel weer wat beter.
    Wel hele mooie lakjes! Ik ben wel benieuwd welke kleur die middelste is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè wat naar dat het nou niet zo lekker met je gaat! Hopen maar dat het snel weer wat beter gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat het snel weer wat beter met je gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurtjes!

    Doe lekker rustig aan, wij blijven jullie blog bezoeken! :D

    BeantwoordenVerwijderen