zondag 8 september 2013

China Glaze - Lemon Fizz Up & away

Hee allemaal,


Ik had hem al voorbij zien komen op enkele blogs. Lemon Fizz, wat een prachtige kleur ! Zeker nu ik hem zelf in mijn handen had... ik was direct verkocht!

Lemon Fizz is een mooie zacht pastel gele lak uit de Up & Away collectie van China Glaze. Hij dekt in drie dunne laagjes volledig. Met twee dikkere lagen zal hij sneller gedekt zijn. Om de kleur niet helemaal teniet te doen besloot ik een subtiele nail art te maken. 



Subtiele bloemetjes... lekker zomers! Nu kan het nog het zonnetje schijnt zo nu en dan nog lekker en de laatste zomerse lakjes trek ik nog snel uit de kast voor ze onder het stof gaan verdwijnen tijdens de herfst en winter. 

Wat vinden jullie van Lemon Fizz? Hebben jullie ook lakjes uit de Up & Away collectie? 

5 opmerkingen: