zondag 29 september 2013

Win actie - Adembenemend

Hee allemaal,



Vandaag heb ik een bijzondere win actie voor jullie! Voor de lezers van Purpura Papilio is er nog een extra verrassing lees snel verder!


Meer over deze Muco & Friends nail art kan je hier lezen. Met mijn boek Adembenemend maak ik kans op de PZC Publieksprijs. Daarvoor heb ik jullie hulp nodig. Omdat dit een Beauty blog is zit er een speciale Beauty gerelateerde win actie aan vast. De win actie loopt gedurende heel de stemperiode en wordt beĆ«indigd op vrijdag 8 november 18.00. Op 9 november zal de winnaar van het Beautypakket bericht krijgen en hier op de site vermeld worden. De exacte inhoud van het Beautypakket is nog even geheim maar bevat o.a. nagellak, oogschaduw en lipgloss.



Wat kan je winnen?
Een verrassingspakket
Het boek '' Adembenemend - Mijn eerste jaar met Cystic Fibrosis''.

Wat moet je doen?
1. Breng je stem uit (op de site van de PZC en stem) op Adembenemend van Samantha Eising
2. Like de Facebookpagina van Adembenemend , Muco & Friends en  De Verrassingtas
3. Laat een bericht achter hier op de blog en vertel waarom jij het verrassingspakketje wilt winnen
4. Om kans te maken op het boek (deze wordt verloot door De Verrassingtas via hun facebook pagina) mail info@mucofriends.com en vermeld dat je gestemd hebt op Adembenemend en kans wil maken op het boek.
5. Deel deze win actie via Facebook en/ of Twitter.

Let op er worden twee winnaars gekozen. Het boek wordt verloot door De Verrassingtas en het Beautypakket via Purpura Papilio. 

4 opmerkingen:

  1. Wat super leuk dat je een eigen boek heb geschreven! Ik ben erg blij met de spulletjes die ik heb gekregen en doe dit keer zeker weer mee :)
    Tweet: https://twitter.com/LYGx_/status/384387481568673793

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee, ik heb alles gedaan:) Leuk gedaan! xx

    https://twitter.com/hanan147

    loubnaloubna1@live.nl ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe zeker mee!
    Wil graag winnen omdat ik super erg van lezen hou!
    Heb alles gedaan
    https://twitter.com/zowiezo_/status/385039271054172160

    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb op je boek gestemd ik hoop dat je mag winnen(zou super gaaf zijn). Ik doe niet mee met de winactie maar wens ieder wel veel succes

    BeantwoordenVerwijderen