donderdag 26 september 2013

Swatch China Glaze - Astro - Hot

Hee allemaal,



De Hologlam collectie van China Glaze behoort echt tot mijn meest favoriete collectie. Alle lakken uit deze collectie heb ik al meerdere keren gedragen en ik raak er maar niet op uit gekeken. Ze dekken goed en zijn zoooo mooi!


Astro-Hot is een paars/roze kleur welke prachtig holografisch is. Een echte eye-catcher. Ik twijfelde dan ook of ik een nail art er over wilde maken. De lak zelf is zo ontzettend mooi dat ik dit niet wilde laten onder sneeuwen door een nail art. 


Ik rommelde wat in mijn nail art spullen en bladerde door mijn imageplates en daar viel mijn oog wederom op het mooie vlinder patroon. Oké paars/roze en vlinders .... dat is gewoon helemaal mijn ding. Daarom nam ik de gok en begon ik aan een nail art.


Even was ik bang dat het full nail design de aandacht van de mooie lak zou afhalen maar uiteindelijk was ik best tevreden. 


Ik bracht nog een topcoat aan van Milani en keek nog even of de zon zich wilde laten zien. Maar helaas.... geen zon. In het zonlicht is deze lak nog vele malen mooier maar die houden jullie nu nog even te goed ;) ! 

Wat vinden jullie van deze creatie? Hebben jullie ook lakken uit de Hologlam collectie? 

5 opmerkingen: