maandag 23 september 2013

Hot or Not #1 - Dress your pet

Hee allemaal,




Jullie kennen het vast de mode voor je huisdier. Eerst waren het leuke halsbanden nu is er een volledige dieren fashion een trend. Maar hoe denken jullie eigenlijk over het kleden van je huisdier?



En het gaat nog verder namelijk nail art op de nagels van je huisdier...







Hot or not? Is het nog leuk of gaat dit écht te ver? Is het diervriendelijk of vinden jullie dat dit echt niet kan? 




Ik ben dol op nail art maar mijn kat of hond versieren? Hmm nee mij gaat het denk ik te ver ;) ik houd het bij een leuke halsband! Maar ik ben heel benieuwd hoe jullie hier over denken! 

4 opmerkingen:

  1. OH MY GOD, nagellak/nailart op je huisdier? Oh, ten eerste; hoe krijg je het voor elkaar dat zo'n beestje stilzit? Maar sowieso; wat heeft zo'n beest er nou aan, dat vind ik echt zielig. Gebeurd in de natuur toch ook niet, kom op zeg!
    Kleertjes vind ik vaak ook overdreven, tenzij het een functie heeft, zoals een windjack tegen de regen bijvoorbeeld, voor die kleine hondjes. Of een jasje met een geel bedrukt reflecterend teken, dat ze goed opvallen in het donker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt een not. Kleertjes vond ik al overdreven, maar nagellak gaat in mijn ogen echt te ver!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Not. Ik vind dit echt overdreven. Voor mensen die het wel leuk vinden, prima, iedereen heeft zijn eigen menig maar ik vind dit echt niks en gewoon zielig. Maar het is gewoon zielig..... En nail art?? Dat is eigenlijk nog erger, ik denk niet dat zo'n beest daar erg blij van wordt...
    liefs, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. NOT! dat hoort niet bij dieren. Nailart bij dieren ziet er echt vreselijk uit, vindt het zo zielig voor ze. ik vindt kleedje ook al erg tenzij het nodig is zoals als je op wintersport gaat en je hond een extra dekkentje kan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen