dinsdag 17 september 2013

Its my birthday - Nail art

Hee allemaal,



Zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel weten vanmiddag komt de uitslag van de win actie online! Wil je nog mee doen? Dat kan tot 10.00 wees dus snel. Kijk hier voor meer informatie over de win actie.


Maar een passende nail art op mijn verjaardag kan natuurlijk ook niet ontbreken. Roze en paars zijn mijn meest favoriete kleuren de keuze was dan ook al snel gemaakt. Het zou een roze of paars lakje worden maar welke?


Na even rondsnuffelen in mijn nagellak stash kwam ik uit bij één van mijn nieuwe aanwinsten namelijk het O.P.I lakje '' And this little piggy''.  Een mooie roze lak met gouden, donker roze en blauwe shimmers! Vooral die blauwe shimmer maakt dit lakje uniek! 


Bundle Monster had een twee bij passende imageplates BM-H19 en BM-H20 hebben leuke verjaardag plaatjes. 


Een makkelijke en draagbare look voor op mijn verjaardag. Hoe vinden jullie deze nail art? En vergeet niet mee te doen met de win actie! 

4 opmerkingen: