zaterdag 26 januari 2013

China Glaze - I herd that (On Safari collectie 2012)


Hee allemaal, 


Vandaag laat ik jullie een mooi lakje uit de On safari collectie van China Glaze zien. In tegenstelling tot vele andere glitterlakken dekt deze lak goed en droogt hij snel. In twee laagjes is het een mooie goed dekkende lak met één laagje heb je een prachtige top coat. Met deze lak kan je dus alle kanten op ! Ik heb hem gebruikt als basislak voor een mooie nailart. 


Ik heb de prachtige en vooral fijn lakkende basis en topcoat van Nailways gebruikt. Dit zijn nog steeds mijn favoriete basis en topcoatlakken. Ik gebruik ze dan ook voor bijna elke creatie. Soms gebruik ik ook mijn Milani topcoat deze chipt net iets minder snel maar voor dagelijks gebruik is de nailways topcoat echt veruit mijn favoriet. De Nailways basis en topcoat hebben ook echt een goede prijs/kwaliteit verhouding!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten