vrijdag 18 januari 2013

Nieuw uiterlijk!

Hee allemaal,




Een nieuw uiterlijk?!? Misschien is het je al opgevallen, '' De paarse vlinder'' of  purpurapapilio.blogspot.nl is in een nieuw jasje gestoken. Nieuw is niet altijd beter maar voor mijn gevoel klopt het totaal beeld nu beter. Het geeft de blog net dat beetje meer uitstraling en maakt het voor mijn gevoel wat aantrekkelijker om te lezen/rondsnuffelen.

Boven aan zien jullie '' het nieuwe logo'' of '' Banner''. Het is een foto van de leuke stamping nail art met een Konad image plate (m65). De gebruikte nagellak is China Glaze 2030 uit de Khrome collectie. Deze nail art is al eens langs gekomen hier op de blog, je kan hem terug vinden op de overzichtspagina '' Nail art''.



Waarom een nieuw uiterlijk? De blog bestaat nog maar kort en ik was nog zoekende naar een passende lay-out. Met de voorgaande lay-out was niets mis maar ik wilde hem uitbreiden/verbeteren. De koptekst vond ik zo standaard lijken en moest voor mijn gevoel origineler. Op mijn vorige nagel blog (die ik samen met twee vriendinnen bij hield) had ik een soort gelijke lay-out. Misschien voelt het daarom vertrouwt. Toch is hij niet geheel het zelfde. Voorlopig zullen jullie deze blog dus aantreffen in deze nieuwe jas. Daarnaast is er een bezoeker teller toegevoegd. Zo kunnen we allemaal zien hoe vaak deze site bezocht wordt.

Wat vinden jullie ervan? Is het leuk of sla ik met deze lay-out volledig de plank mis?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten