woensdag 30 januari 2013

Nail art - Basketball and Butterflies

Hee allemaal,














Vandaag heb ik een hele speciale en vooral vreemde combinatie van een nail art ;). De onderwerpen combineren ligt niet voor de hand maar het resultaat valt mij niet tegen.

De combinatie van vlinders en basketbal komt natuurlijk niet zomaar uit de lucht vallen. Deze nail art heb ik gemaakt voor het basketbaltoernooi. Mijn vereniging organiseerde een leuk vrienden/familie toernooi waaraan ik deel nam met enkele vrienden. Samen met mijn vrienden en familie vormde ik net als eerdere jaren het team '' Butterflies''.





















Jullie beginnen de combinatie nu wel te begrijpen denk ik ? De vlinders op mijn nagels staan in het teken van de team naam en de basketballen natuurlijk voor de sport. De kleuren die ik gebruikt heb komen overeen met onze team kleuren. Het idee voor deze nail art kwam vrij spontaan in mij op. Na even twijfelen of ik wel deze combinatie moest doen, heb ik de gok toch genomen.

Op de toernooi dag kreeg ik vele leuke reacties. Ondanks de zeer vreemde combinatie vind ik het dan ook wel een geslaagde nail art. Wat vinden jullie er van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten