dinsdag 29 januari 2013

Review - O.P.I nagelriemolie

Hee allemaal,

















Zoals de meesten wel weten is een goede nagel(riem) verzorging noodzakelijk om gezonde stevige nagels te krijgen/houden. Zeker wanneer je vaak je nagels lakt is het noodzakelijk er extra aandacht aan te besteden. Vandaag daarom een review van één van mijn meest geliefde nagel verzorgingsproducten.

Zeker twee keer per week gebruik ik nagelriemolie om mijn nagels in een goede conditie te houden. Dit zorgt er voor dat je nagelriemen er verzorgt uitzien en je nagels beter groeien. De O-P-I nagelriem verzorgingsproducten zitten in een makkelijke '' pen'' met bovenaan een draaiknop om zo de vloeistof tussen de haartjes van het kwastje te krijgen. Ideaal. Zo heb je nooit te veel vloeistof op je nagels en kan je gemakkelijk het kwastje over je nagels halen. De O-P-I nagelriemolie is in verschillende geuren te verkrijgen. Mijn favorieten zijn mango, strawberry en watermelon.

De nagelriemolie gaat vrij lang mee. Ik doe er gemiddeld één a twee maanden mee. Best netjes! Ik kocht de nagelriemolie voor 1,85 euro bij Nailways.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten