woensdag 16 januari 2013

Welkom!

Hee allemaal,

Welkom op mijn blog!
Op deze blog vind je vooral ''Nagel nieuws''. Van Swatches en nieuwsartikelen tot nail art.

Na een leuke tijd een blog bijgehouden te hebben met twee vriendinnen wil ik nu ook voor mijzelf verder gaan. Ik merk dat ik bijna dagelijks een artikel schrijf en bomvol nieuwe ideeën zit. Op onze oude blog is het qua mogelijkheden erg beperkt dat is dan ook voornamelijk de reden dat ik besloten heb een nieuwe blog aan te maken. Nieuwe tips en vele nieuwe nail art zullen jullie hier tegen komen. Wat natuurlijk ook niet ontbreken kan zijn de leuke reviews! Er komen de komende tijd nog enkele artikelen langs die ook op de vorige blog vermeld staan. De foto's bij deze artikelen bevatten nog de naam van de vorige blog in de toekomst komen jullie enkel nog foto's met Purpura Papilio tegen.

Al met al een nieuwe blog voor nieuwe ideeën! Achter de naam van deze blog schuilt natuurlijk ook een verhaal. Purpura Papilio is latijns voor '' De paarse vlinder''. Ik ben dol op vlinders en paars is de kleur van Cystic Fibrosis. Cystic Fibrosis is een erfelijke voor alsnog niet te genezen aandoening met een beperkte levensverwachting.

De strijd tegen Cystic Fibrosis is mij niet onbekend. Ik heb zelf deze ziekte en zo kwam ik ook uit bij de hobby Nail Art ! Soms voelt het alsof ik mij in een cocon bevind waar ik nog niet uit kan komen. In mijn hoofd maak ik vele plannen maar helaas kan ik deze niet altijd uitvoeren. Ik kan niet goed stil zitten en zocht een rustigere tijd invulling. Na een korte zoektocht vond ik de oplossing dichtbij. Tekenen en schilderen doe ik al jaren maar ik merkte dat ik daarin een afwisseling wilde. De combinatie tussen nagels lakken waarmee ik mij regelmatig ontspan en het schilderen vond ik terug bij het maken van nail art!

Samen met jullie hoop ik op deze blog de wereld van Nail art en beauty artikelen verder te ontdekken. Gaan jullie mee op ontdekkingsreis?

Sammy

1 opmerking: