donderdag 17 januari 2013

Inzending winactie Nailways - Pink Panther Celebration Nails

Hee allemaal, 

Vandaag heb ik voor jullie echte Pink Panther Celebration nails!! 

Een goede foto maken van deze nail art was bijzonder moeilijk! Pink Panther is in het echt mooier. Ook de nagellak heeft een mooiere finish dan hier zichtbaar is.  Ik heb de mooie nieuwe collectie van China Glaze gebruikt. De finish van dit roze lakje is erg bijzonder. Het oogt namelijk als rubber! Heel speciaal. Helaas wordt het effect wel verminderd/verdwijnt door het gebruik van een top coat. Wel is hij bijna volledig dekkend met één dun laagje.


Whirled away vond ik erg lastig om mooi aan te brengen. De hexagons en streepjes bleven enorm ''plakken'' aan het kwastje en verdeelden zich niet makkelijk over de nagel. Maar ooh wat vind ik hem leuk! In deze nail art doet het mij denken aan confetti op een feestje.
Gebruikte lakjes:

China glaze - Escaping reality (1 laagje!)
China glaze - Whirled away (1 laagje)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten