donderdag 23 mei 2013

Adembenemend

Hee allemaal,



De afgelopen tijd kreeg ik veel vragen waarom er minder artikelen online komen. Ook kreeg ik te horen dat jullie mijn freestyle creaties missen.

Na lang twijfelen schrijf ik er een artikel over. Het gaat namelijk helemaal niet over nail art, nagellak, swatches of reviews. Nee. Ik heb een boek geschreven de release was 13 mei. Ik heb twee grote hobby`s nail art en schrijven. Door de uitgave van mijn boek Adembenemend kwam ik in een rollercoater van gebeurtenissen. Van interviews tot een boekpresentatie tot radio en tv opnames. Super leuk natuurlijk! Maar helaas kwam mijn andere hobby nail art daardoor wat in de verdrukking.

De radio en tv opnames zijn hier terug te zien. Dus geen zorgen! Binnenkort komen er echt weer nail arts, freestyle, swatches en vele artikelen! Een gedeelte van de opbrengst van het boek Adembenemend gaat naar het goede doel.

Meer informatie over het boek vindt je op o.a. Facebook, Bol.com en bruna.nl  

3 opmerkingen:

  1. Heel tof dat je dit online plaatst meis! Ben trots op je! :-)
    Ben ook erg benieuwd naar je boek, ga hem vandaag bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk zeg :D Ik ben erg benieuwd
    naar je boek, lijkt me leuk om te lezen!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat geweldig voor je! Ik ben ook heel benieuwd naar je boek!

    BeantwoordenVerwijderen