zaterdag 4 mei 2013

Mini Shoplog

Hee allemaal,





Vandaag laat ik jullie mijn nieuwe aanwinsten zien ;)
Om te beginnen vijf mooie lakjes van Yves Rocher die ik van mijn moeder cadeau kreeg!

32. Cerise Noire
41. Parme
42. Violet Electrique
51. Blue Nuit
61. Vert Canard



Ook kocht ik een lakje van Jesses Girl.
Een merk waarvan ik vooral de make-up erg waardeer. Daardoor werd ik nieuwsgierig naar hun nagellakken! Het lakje die ik kocht is een blauw/paarse/gouden shimmerlak. Waar ik erg nieuwsgierig naar ben (binnenkort volgt er een swatch).




En een lakje van Diamond Cosmetics.
201. Bubbly



Ook kocht ik twee nieuwe Imageplates van Konad. Binnenkort maak ik hiermee natuurlijk een nail art!
M91 en M95 :)


Hebben jullie ook nog lakken op jullie wishlist staan?

6 opmerkingen:

  1. Leuke koopjes! Ben benieuwd naar de lakjes van Yves Rocher, daar heb ik nog niet zoveel van gehoord.
    En leuk je nieuwe plates!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super al die lakjes! Vooral die van Yves zien me er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lakjes zeg, vooral die rode van yr lijkt me heel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie lakjes!

    www.jenniefromtheblog.com // www.jenniefromtheblog.nl

    BeantwoordenVerwijderen