woensdag 22 mei 2013

Nail art Glamour

Hee allemaal,


Gisteren kwamen er al leuke reacties op de nails v.s. nails van Jewelyz en mij! Vandaag laat ik jullie zien hoe mijn creatie tot stand kwam.



Ik zocht een gouden basis voor mijn idee. Na even zoeken besloot ik China Glaze 2030 te combineren met het lakje van Milani 3D. Beiden hebben ze een goud tint. Eerst bracht ik één laagje van 2030 aan waarna ik 3D er over aan bracht. Yes... deze kleur zocht ik!


Oké nu denken jullie wat moet deze wazige foto hier! Maar juist doordat hij wazig is zie je hoe prachtig de glitters daadwerkelijk zijn! Dit is slechts bij kunstlicht. 


Bij Glamour denk ik aan luxe, klasse maar toch subtiel. Na even denken kwam ik dan ook op dit idee. Een gouden randje met een mooie zwarte lak. De zwarte lak herkennen jullie misschien wel? W7 28 Black. Een prachtige zwarte goed dekkende lak. Met één laagje was hij volledig dekkend!



Toch was het voor mijn idee nog niet af. Ik miste nog iets. De fotos had ik al naar Mirjam gemaild toen ik bedacht dat een paar Rhinestones op een detail nagel niet zouden misstaan. 


Morgen komt er een artikel online waarom er momenteel iets minder freestyle creaties verschijnen en minder artikelen met nail arts. 

En dat maakte voor mijn gevoel mijn creatie voor de v.s. compleet! Wat vinden jullie ervan? Past dit bij het thema? Zouden jullie het dragen? 

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk met je uitleg erbij!
    Ik dacht dat je eerst begon met de zwarte lak als basis, en daarna met een gouden striper de French Manicure hebt gemaakt, maar niet dus ;-)
    Vind ;m met die rhinestones echt glamour!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het heel mooi! Leuk ook om te zien hoe je het hebt gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan zo, in die stappen! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen