vrijdag 17 mei 2013

Nail art Kisses

Hee allemaal,



Gisteren zagen jullie de mooie lak Life is Rosy. Ik ben dol op roze en glitters en kocht daarom de schoenen die hierboven staan. Natuurlijk wilde ik een bijpassende nail art. Toevallig zag ik ook nog een patroontje die bij mijn colbert jasje paste... Zijn al jullie nieuwsgierig?

Op Konad Image plate M65 vond ik het patroontje die bij mijn colbert past:


Rechts boven aan zie je het patroon met cirkels die heb ik gebruikt. 
Op Bundle Monster Image plate BM-303 vind je leuke patroontjes met mondjes. 


En nu moest ik er nog een combinatie mee zien te maken. Best een uitdaging omdat met deze plaatjes de nail art al snel erg druk wordt. Ik besloot de gok te nemen en heb beide patroontjes om en om gestempeld.


Het resultaat vind ik erg leuk! En tijdens mijn boekpresentatie heb ik vele leuke reacties hierop gekregen. Wat vinden jullie van deze nail art?


Zouden jullie hem dragen?

2 opmerkingen: