dinsdag 28 mei 2013

X & D Crystal Sand Nail polish

Hee allemaal,





Textuur nagellakken zijn momenteel erg in. Je ziet ze van China Glaze, Barry M en nog veel meer andere merken komen er mee. Vandaag laat ik jullie Crystal Sand nagellakken zien. Deze nagellakken heb ik al ruim 1,5 jaar in mijn collectie!



Hier boven zien jullie X & D Crystal Sand 27. Een mooie donker paarse lak waarbij het lijkt alsof je allemaal korreltjes zand op je nagels hebt! Ontzettend mooi!





Dit is X & D crystal sand polish 17.
Wauw wat blijft dit een mooie lak! Het zandstructuur is heel subtiel maar wauw... 
Dit blijft één van mijn favoriete structuur lakken! 


Ik maakte nog een eenvoudige nail art op deze prachtige lak. Maar moet eerlijk bekennen dat ik deze lakken mooier vind zonder nail art!!

Konden jullie deze lakken al? En wat vinden jullie van de structuur/textuur hype? 

3 opmerkingen:

  1. Wauw, mooie lakjes! Ik vind vooral die roze erg gaaf :-)
    Jup, zonder nailart vind ik ze mooier, dan zie je de textuur beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die zijn echt heel gaaf! Waar heb je ze gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze lakken ken ik niet. maar ik love textuur nailpolish

    BeantwoordenVerwijderen