zondag 5 mei 2013

Swatch China Glaze Holographics - OMG a Ufo

Hee allemaal,




Vandaag laat ik jullie weer een lakje uit de Holographics collectie van China Glaze zien. De mooie holografische veel belovende collectie!



Ik bracht twee lagen aan waarna de lak goed dekkend was. Wel merkte ik net als bij de vorige lakjes dat de lak erg dik is en neigt te gaan strepen, jammer!

Ook viel het holografische effect weer wat tegen. Ik had meer verwacht van deze collectie. Maar misschien moeten we het ook niet vergelijken met de NFU-OH en Gosh lakken?

De lak droogt snel zoals ik gewend ben van China Glaze. OMG a Ufo heeft een aparte kleur waarvan ik eerst echt dacht dat ik het niets zou gaan vinden. Maar ik kan hem nu toch wel waarderen.

Wat vinden jullie van OMG a Ufo?

3 opmerkingen:

  1. Ik ben niet zo weg van de kleur. Ik vind het leuk in combinatie met een andere kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleur dat goud! Jammer dat hij streperig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind dit een heel mooi apart kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen