woensdag 8 mei 2013

Nail art - When Stars Collide

Hee allemaal,



jaja... alweer een stamping nail art. Ik heb de smaak weer echt te pakken en het resultaat is elke keer weer zo leuk! Maar binnenkort komt er ook weer een freehand hoor! ;)




Op mijn Konad imageplate M95 staat een heel leuk patroon met allemaal hartjes. Ik kon het niet laten om hem uit te proberen! En wat ziet het er schattig uit al die hartjes!



Het holografische effect van de lak gaat gelukkig ook niet verloren met deze nail art en komt misschien zelfs meer tot zijn recht.


Het eind resultaat vond ik wel grappig en ik kreeg er veel leuke reacties op. Toch was het niet helemaal mijn ding. Misschien was een rood witte combinatie bij deze stamping nail art mooier geweest.

Wat vinden jullie van deze nail art?

1 opmerking: