zondag 26 mei 2013

Swatches Rituals

Hee allemaal,





Zoals sommigen wel weten ben ik een groot Rituals fan. Vooral hun haarproducten en body/handcreme zijn bij mij favoriet. Nu hebben ze ook nagellak, hoog tijd om die ook eens te testen!


Twee kleuren spraken mij echt aan en ik gooide ze al snel in mijn virtuele winkelmandje. Emerald en Pineapple Juice. Twee sprekende kleurtjes. De prijs van deze lakjes was niet echt budgetproof namelijk voor 6ml betaal je 5,00 euro. Hmm... hopelijk valt de kwaliteit dan niet tegen was mijn eerste gedachten!

Emerald is een zeegroen kleurtje:


Met twee laagjes was hij volledig dekkend. Mooi! Ook droogt de lak snel. Maar of hij de 5 euro echt waard is? Twijfel. Deze zelfde kleur is vast ook te vinden in het assortiment van budgetproof lakken.... 

Pineapple Juice is een zacht gele kleur:


                                                 

Dit lakje was voor een zacht gele nagellak extreem dekkend! Met één laagje scheen hij nog wat door maar met een tweede laagje was hij volledig dekkend! Yes... dat is altijd leuk! Dit kleurtje laat mij denken aan Pasen en kuikentjes! 

De lakken zijn te koop bij Rituals voor 5 euro per stuk. De kwaliteit is zoals jullie hierboven hebben kunnen lezen gewoon prima.

Hebben jullie ervaring met Rituals nagellakken? Wat vinden jullie ervan? 

4 opmerkingen: