maandag 27 mei 2013

Nail art Rituals

Hee allemaal,




Gisteren zagen jullie al het artikelen met de Rituals lakken. Vandaag laat ik jullie bij beide lakken een bijpassende nail art zien!


Ik zocht een bijpassende stempellak bij Emerald. Ik kwam uit bij mijn stempellakken van Nailways. Deze gebruik ik niet vaak omdat mijn voorkeur nog steeds bij Konad Stamping Polish ligt. Maar vooruit ik wilde toch eens wat anders proberen. Het donker blauwe kleurtje uit deze collectie pakte ik erbij en ik bladerde tussen mijn imageplates. Al snel viel mijn oog op dit bloemen patroontje.


Zoals jullie misschien zien is de stempel niet geheel pakkend op mijn nagellak. Jammer. De stempellak droogt erg snel waardoor je snel moet werken. Dit heb ik niet bij Konad Stamping Polish vandaar dat, dat ook echt mijn favoriet is om mee te werken. Maar vooruit... dit ziet er ook nog wel leuk uit!


Bij Pineapple Juice zocht ik ook een passende stempellak van Nailways. Ik kwam uit bij de letterlijk knalroze en was benieuwd hoe deze zou uitpakken op mijn nagels! Zoals jullie hierboven zien niet knalroze! Maar misschien is dit zelfs mooier! 



Deze stempellak stempelde ook fijner dan de donker blauwe variant. Hier werd ik natuurlijk direct vrolijk van! Het moedigt mij ook aan om vaker de Nailways stempellakken te proberen! Dit eind resultaat voelde erg zomers aan op mijn nagels, heerlijk! Nu de zon nog!

Wat vinden jullie van deze creatie? 

3 opmerkingen:

  1. Wauw, mooie nail-arts! Zelf ben ik meer van uit de losse hand, maar dit ziet er echt heel mooi uit!! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke nailarts! Vind persoonlijk die gele mooier qua combi, het contrast is net wat duidelijker :-)

    BeantwoordenVerwijderen