dinsdag 21 mei 2013

Nails v.s. Nails - Glamour

Hee allemaal,


Samen met Mirjam van Jewelyz ben ik een Nails v.s. Nails begonnen. Eén keer per maand vind je op onze blogs een artikel over deze ''wedstrijd''. Elke maand hebben wij een ander thema. De vorige keer was het thema Butterflies deze maand is het thema Glamour.

De creatie van Jewelyz:




Een zachtroze basis met glitters en bloemetjes. Erg leuk!

Mijn creatie voor dit thema is echt compleet anders. Dat is zo leuk aan deze v.s. we geven beide onze eigen interpretatie aan het thema. Ik ging voor zwart met goud.



Ik vond het weer erg leuk om met Mirjam deze v.s. te doen. Zeker als je ziet hoe verschillend onze creaties geworden zijn. Morgen zien jullie hier op mijn blog een uitgebreid artikel over mijn nail art.

Welke creatie vinden jullie het mooist? En welke past het best bij dit thema?

5 opmerkingen:

  1. Yeaah, leuk leuk! Vind het zo grappig dat jij met een zwarte nailart aan kwam, past perfect bij glamour! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! allebei! & een leuke blog heb je, ik ga je blog volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg! Ik vind ze allebei erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind beide van jullie mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze beiden erg mooi. De 2e vind ik toch leuker.

    BeantwoordenVerwijderen