vrijdag 24 mei 2013

Mini shoplog

Hee allemaal,



Vandaag laat ik jullie mijn nieuwe aanwinst zien. Op de pinkstermarkt waren er veel kraampjes met nagellak.  Natuurlijk kon ik het niet laten om er in elk geval een paar mee naar huis te nemen. Veel kraampjes hadden de basiskleuren maar één kraampje had veel lakken van Fogan Cosmetics.

Een voor mij onbekend merk. Maar na een korte research vond ik al snel de website. Ik werd blij verrast niet alleen op de pinkstermarkt waren de lakken zo goedkoop maar ook via internet kan je ze bestellen voor één euro per stuk! Voor nagellak met een inhoud van 15ml is dat natuurlijk echt goedkoop! Ik heb nog niet de kans gehad de lakken te swatchen maar dat komt binnenkort !

Naast nagellak is er ook veel keuze in make up. Kortom mijn aandacht is getrokken! Hebben jullie ervaring met dit merk?

7 opmerkingen:

  1. Ik heb nog helemaal niets van Fogan, maar ben nu wel erg benieuwd naar de swatches ;-) Wat een mooie glimmers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, glitterlakjes, I love, ze zien er geweldig uit!! ben ook erg benieuwd naar de swatches :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lakken! Ik heb er wel eerder over gehoord, maar heb helaas nooit de kans gekregen om ze zelf te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohh wat mooi! ik wil ook eens iets van Fogan proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie glitterlakjes zeg! Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen