donderdag 30 mei 2013

Swatch Rimmel Portobello Pink

Hee allemaal,



Wat is Portobello Pink toch een mooie kleur roze! Ook heeft hij een prachtige glans en er zit een subtiele zilveren shimmer in! Alles wat een lak nodig heeft toch?!?


De 60 seconds Rimmel London lakken hebben een bredere kwast. Zelf vind ik dit erg fijn lakken net zoals de Essence lakken! De lak dekt goed in twee lagen en droogt snel. Alles wat een fijne lak nodig heeft dus! Ook heeft hij van zichzelf een prachtige glans.

In mijn stash zitten nog niet veel Rimmel lakken, het is een beetje een merk welke ik vergeet. Maar één ding is duidelijk, ze mogen er zeker zijn!

Wat zijn jullie ervaringen met Rimmel lakken? En hoe vinden jullie deze kleur?

2 opmerkingen:

  1. OH ik ben echt helemaal fan van Rimmel (ik heb daar ook de meeste lakjes van), maar dit lakje heb ik niet eens ;-) Erg mooi kleurtje, komt op mijn to-buy-list!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vindt het een mooi kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen