dinsdag 14 mei 2013

Swatch Ciate Fashionista Sister 015

Hee allemaal,





Vandaag laat ik jullie een lakje zien van Ciate. Ciate is één van mijn meest favoriete merken door de mooie kleuren, bijzondere lakken en fijne kwastjes. Vandaag laat ik Fashionista Sister 015 zien.


Wat het eerst op viel tijdens het swatchen was dat dit geen paarse lak is. Fashionista is een donker bruine/grijze basis met prachtige paars/bronzen/gouden glitters/shimmers. Tijdens het aanbrengen van de eerste laag twijfelde ik of ik dit wel zo leuk vond. De donkere basis had ik niet verwacht.


Ik vertelde al dat Ciate één van mijn favoriete merken is door het kwastje. Het is een fijne breedte en hij waait mooi open. Tevens is hij recht afgesneden wat ik persoonlijk erg fijn vind om mee te lakken.


Na het aanbrengen van een tweede laagje was er niets meer terug te zien van de donkere basis. De shimmers/glitters namen de overhand en toverden de basis om in een prachtige paarse lak met gouden/bronzen shimmers. Wauw dit is echt één van mijn favoriete lakken. 

Ik kocht dit lakje van Ciate voor 9,95 euro bij bol.com 

1 opmerking: