woensdag 29 mei 2013

Shoplog!

Hee allemaal,




Jaja.. alweer een shoplog!
Op PrettyPolish zag ik leuke lakken en ik kon het niet laten om mijn stash aan te vullen!


In mijn virtuele winkelmandje gooide ik enkele lakken en imageplates.
                                       


Van PUPA kocht ik:

103 Ultra Pearly White - Nude Colors
303 Dark Fuchsia - Glamour Colors
512 Ochre - Afro Chic Collection


                                         


China Glaze lakken:

In the Rough - Texture
Itty, Bitty &  Gritty - Texture




Er was een actie voor Rimmel lakken 3 voor 10 euro! 

Rimmel Lycra Nail Tip Whitener
Rimmel 60 seconds - Portobello Pink
Rimmel 60 seconds - Torrid 



En nog enkele MASH imageplates!

Jullie zien ze vast terug komen in artikelen op deze blog! Als er iets bij zit wat je graag terug wilt zien laat het dan achter bij de reacties! Dan zal ik die artikelen eerder behandelen op mijn blog! 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kleurtjes allemaal! Loveit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lakken! Die Mash plates lijken me ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt de mooiste China Glaze Texture lakken gekocht

    BeantwoordenVerwijderen