donderdag 2 mei 2013

Marble effect nail art

Hee allemaal,


Vandaag heb ik een nail art voor jullie. Terwijl ik er mee bezig was deed hij mij denken aan de watermarble nail arts! Nu ben ik echt geen held daarmee en vind ik dit wel een mooi alternatief!


Wat vind ik deze creatie en vooral de lakken toch mooi!! In het zonlicht kan ik mijn ogen niet van mijn handen houden!
De basislak zagen jullie gisteren al voorbij komen. Dat is namelijk Infra-red van China Glaze. Na even zoeken vond ik een bijpassend lak in dezelfde collectie namelijk Cosmic Dust. Snel getest of je met deze lak ook zou kunnen stempelen... en wat bleek? Het kon!

Ik heb dus gestempeld met China Glaze Cosmic Dust een grijze metalic achtige holografische kleur. Het patroon die ik gebruikte komt van Imageplate BM-320 van Bundle Monster.


Met het resultaat was ik erg blij en deze combinatie heb ik dan ook bijna een week gedragen. En wat bleek.. wederom was de lak gaan stainen. Wat baalde ik daarvan! Erg jammer... aan mijn basecoat kan het niet gelegen hebben.. misschien de volgende keer nog een derde laag aanbrengen... maar voor nu neem ik het voor lief. Deze nail art maakte alles goed.

Wat vinden jullie van deze creatie?

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt inderdaad een watermarble, wat gaaf! Jammer dat de lak stainde, misschien zou je over de basecoat nog een witte laag nagellak aan kunnen brengen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. een laagje witte lak is inderdaad ook nog een idee! :) of een andere roze/rode kleur eronder ;)

      Verwijderen
  3. Mooie creatie! Ik dacht echt dat het water marble was.

    BeantwoordenVerwijderen